Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh uložení předního kola Formule Student
Černý, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem uložení předního kola Formule Student. Součástí je nejprve krátká rešerše o závodech Formule Student a porovnání konstrukcí těhlic pro různorodá použití jak v závodních, tak i sériových silničních automobilech. Dále obsahuje konstrukční řešení těhlice a náboje v systému CAD a výpočtový model těhlice vytvořený pomocí programu využívajícího metody MKP a to konkrétně pro analýzu napjatosti ve vybraných zátěžných stavech. Součástí je také optimalizace celého návrhu.
Simulační analýza nosiče předního kola formulového vozidla
Gach, Jakub ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zavěšení předního kola, přesněji pak konkrétního prvku, těhlice. Popisuje základní požadavky na konstrukci, rozdělení těhlic, jejich způsob výroby a druhy použitých materiálu. V krátkosti se zmiňuje o topologické optimalizaci a její dvou optimalizačních metodách. Zabývá se rovněž dynamikou jízdy vozidla pro jízdní stavy – stojící vozidlo, brzdění a zatáčení. V praktické části se práce zaměřuje na určení zátěžných účinků na těhlici při výše zmíněných jízdních stavech s využitím MBS softwarů. Ke konci práce jsou pro zatěžování ze strany kola a strany zavěšení nápravy provedeny MKP analýzy napjatosti a deformace, které jsou následně porovnány a vyhodnoceny.
Simulační analýza nosiče předního kola formulového vozidla
Gach, Jakub ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zavěšení předního kola, přesněji pak konkrétního prvku, těhlice. Popisuje základní požadavky na konstrukci, rozdělení těhlic, jejich způsob výroby a druhy použitých materiálu. V krátkosti se zmiňuje o topologické optimalizaci a její dvou optimalizačních metodách. Zabývá se rovněž dynamikou jízdy vozidla pro jízdní stavy – stojící vozidlo, brzdění a zatáčení. V praktické části se práce zaměřuje na určení zátěžných účinků na těhlici při výše zmíněných jízdních stavech s využitím MBS softwarů. Ke konci práce jsou pro zatěžování ze strany kola a strany zavěšení nápravy provedeny MKP analýzy napjatosti a deformace, které jsou následně porovnány a vyhodnoceny.
Návrh uložení předního kola Formule Student
Černý, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem uložení předního kola Formule Student. Součástí je nejprve krátká rešerše o závodech Formule Student a porovnání konstrukcí těhlic pro různorodá použití jak v závodních, tak i sériových silničních automobilech. Dále obsahuje konstrukční řešení těhlice a náboje v systému CAD a výpočtový model těhlice vytvořený pomocí programu využívajícího metody MKP a to konkrétně pro analýzu napjatosti ve vybraných zátěžných stavech. Součástí je také optimalizace celého návrhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.